office@voltsan.ro0746061308
Meniu
My cart

Nu ai niciun produs în coș.

Total: 0.00 lei
Total: 0.00 lei

Garanție și service

Pentru toate produsele vândute și livrate de către Voltsan beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Certificatul de garanție

Înainte de a trimite produsul înapoi caută certificatul de garanție al acestuia.

Dacă certificatul de garanție a fost emis de producător, înseamnă că a fost în cutia în care ați primit produsul.

Produse cu certificat de garanție emis de producător

Pentru produsele vândute de Voltsan vei primi certificat de garanție emis de producător sau distributor în format tipărit. Îl găsești în cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Păstrează certificatul ca să poți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie.

Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului/ distribuitorului în centrele specificate în certificat. Trebuie doar să duci produsul defect la cel mai apropiat centru de service mentionat în certificat care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Repararea produselor cu certificat de garanție emis de producător / distribuitor

1. Caută în certificatul de garanție lista de centre de service partenere ale producătorului sau distribuitorului.

2. Mergi cu produsul la cel mai apropiat centru de service mentionat în certificat care se va ocupa de repararea produsului.

3. Poți veni cu produsul și în showroom-ul Voltsan sau să il trimiți pentru reparare completând formularul de Reparație. Noi vom direcționa produsul către centrul de service autorizat de producător/ distribuitor și după reparare îl vom înapoia în showroom sau prin curier, în funcție de modul în care ai trimis produsul în service.

Dacă produsul este încă în perioada de garanție vei beneficia în mod gratuit de repararea sau înlocuirea produsului. Dacă perioada de garanție a expirat, costurile pentru repararea sau înlocuirea produsului vor fi suportate de către tine.

Completează formularul aici și vom reveni cu o soluționare în cel mai scurt timp.

Formular reparație produs

Ai intrebari? Scrie-ne!