Întrebări frecvente
Dacă comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate efectua doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depăsesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, te rugăm să consulți secțiunea contact.
Contactează-ne la numerele (+40) 746 061 308, (0339) 401 452 sau prin e-mail completând formularul disponibil în secțiunea Sugestii și Reclamații și în functie de categoria din care face parte produsul comandat îți vom indica cea mai potrivită soluție.
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:
a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul „În stoc”.
Produsele comandate online sunt rezervate în Showroom pentru 48 de ore de la primirea e-mail-ului de livrare. După expirarea celor 48 de ore, este posibil ca prețul să sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.
Imediat ce predăm curierului comanda ta, vei primi un email care conține data estimativă de livrare. Dacă ai ales să ridici comanda din showroom, atunci când produsele sunt pregătite, îți vom trimite un email cu data în care le poți ridica.
Un produs poate fi returnat dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, șocuri electrice).
Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Voltsan, în contul indicat la completarea formularului de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturată, poți descărca factura din contul de client. Intră în secțiunea Comenzi, selectează comanda, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, în momentul în care comanda este predată curierului îți vom trimite un email cu detaliile de livrare.
Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de returnare produs de pe site cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.
Da, banii proveniți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea altui produs, condiția este să înregistrezi comanda telefonic. În cazul în care comanda se înregistrează online, soldul nu se aplică automat, de aceea te rugăm să ne contactezi la numarele de telefon (+40) 746 061 308 sau (0339) 401 452 pentru modificarea rambursului.
Dacă produsul se află în perioada de garanție, îl poți trimite gratuit pentru reparare sau înlocuire. După completarea formularului de garanție, produsul va fi trimis înapoi către adresa fizică a magazinului.
O comanda activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numerele: (+40) 746 061 308 sau (0339) 401 452 sau din contul de client prin apăsarea butonului de Anulare comandă.
Dacă ai constatat că lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm sa ne înștiințezi în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin completarea formularului de Sugestii și Reclamații. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.
Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm sa refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Sugestii și Reclamații. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi solutionată pozitiv.