Modalități de livrare
Livrarea produselor comandate de la Voltsan se efectuează pe întreg teritoriul României, prin modalitatea de livrare disponibilă și afișată.
Pentru mai multe detalii vă punem la dispoziție numărul de telefon (+40) 746 061 308 sau ne puteți contacta prin email pe adresa office@voltsan.ro.
Livrarea comenzilor se poate face prin următoarele modalități:
– Livrare prin Curier
– Ridicarea din magazin
1. Livrarea prin Curier
Livrarea produselor se realizează și prin intermediul firmelor de curierat cu care Voltsan a încheiat un contract. Livrarea are loc din depozitul online către adresa menționată în comandă, cu costul afișat înainte de finalizarea acesteia.
În cazul livrării prin curier, ai posibilitatea să deschizi coletul și să intri în posesia produselor după ce semnezi documentele de transport și ai achitat contravaloarea comenzii (dacă ai optat pentru plata ramburs).
Condiții de transport prin curier:
– costul pentru livrarea produselor prin curier este achitat de către client;
– costul de livrare este determinat în principal de greutatea și volumetria produselor;
– termenul de livrare este cel specificat în momentul plasării comenzii (în secțiunea „sumar comandă”).
Livrarea produselor se efectuează conform programului de lucru al curierului, de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 17.00.
Taxa de livrare este de 30.00 lei pentru comenzile cu valoare mai mică de 1.000 lei, iar pentru comenzile ale căror valoare depășesc 1.000 lei este transport gratuit.
Transportul este asigurat până în zonele unde mașinile pot parca în condiții de siguranță.
Dacă la numerele de telefon comunicate în comandă ca date de contact nu răspunde nimeni, nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile cauzate de întârzieri. În acest caz, transportul va fi reprogramat.
Termenul de livrare este de 3-5 zile.
Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile în livrarea mărfurilor cauzate de forța majoră (inundații, căi de acces înzăpezite, impracticabile). În acest caz, transportul se va reprograma.
Recomandări
În momentul recepționării produselor, te rugăm să prezinți curierului un act de identitate, dacă acesta îți este solicitat;
Te rugăm să verifici integritatea coletului;
Te rugăm să refuzi primirea coletului dacă ambalajul prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau sesizezi că produsul nu se prezintă în stare bună (din interior se aud zgomote de produs spart) și să soliciți curierului completarea unui Proces Verbal pentru colet deteriorat la livrare.
2. Ridicarea din magazin
Dacă nu doresți să aștepți livrarea comenzi, Voltsan îți pune la dispoziție serviciul de “Ridicare din magazin”. Prin intermediul acestuia poți rezerva produsele în magazinul fizic Voltsan în care ai plasat comanda, achitând contravaloarea produselor, apoi te așteptăm în magazin pentru a ridica marfa. Această opțiune este valabilă pentru produsele disponibile în stocul magazinului. Disponibilitatea produselor este semnalată în pagina de listare sau în pagina individuală a produsului.
Avantajele acestui serviciu sunt:
– alegerea produselor din fața calculatorului;
– nu este necesar să aștepți livrarea produselor;
– în momentul sosirii la magazin, produsele sunt pregătite.
Pentru clienții care vor să beneficieze de acest serviciu, Voltsan le pune la dispoziție următoarele modalități de plată:
– plata online cu cardul;
Pașii care trebuie efectuați sunt următorii:
– După adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături se apasă butonul „Finalizează comanda”.
– Completezi datele de facturare și livrare, iar în secțiunea modalității de livrare bifezi opțiunea „Ridicare din magazinul Voltsan”.
– În pasul următor, se selectează modalitatea de plată dorită, apoi se apasă butonul “Finalizează comandă”.
La plasarea comenzii vei primi un e-mail cu titlul „Comandă confirmată”. După verificarea stocurilor și rezervarea produselor, vei primi un alt e-mail cu titlul „Produsele sunt pregătite pentru ridicare” prin care vei fi informat că produsele au fost pregătite și ești așteptat în magazin pentru a le ridica. La sosirea în magazin, te rugăm să te adresezi angajaților.
După primirea e-mail-ului „Produsele sunt pregătite pentru ridicare” produsele vor fi rezervate în magazin timp de 48 de ore. Dacă se dorește decalarea acestui termen, clienții sunt rugați să trimită o solicitare pe adresa de e-mail office@voltsan.ro sau la telefon (+40) 746 061 308.
Modificare sau anulare comandă
Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă în contul dvs. de client, secțiunea „Comenzile mele”.
În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la (+40) 746 061 308. Colegii noștri de la Suport vor face tot posibilul să modifice sau să anuleze comanda.